v.48


Så var det måndag igen, eller rättare sagt snart tisdag. Och som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle vara ledig idag. Så blev det så klart inte. Men behövde bara rycka ut i några timmar. Har hunnit med att tvätta upp alla kläder och även mina sängkläder. Är så himla skänt att ha nya i sängen!

Blir att sova tidigt i dag för är dags för en öppning på dagis i morgon och det måste man nästan göra mitt i natten, haha! Nejdå ska nog gå bra.

Och så var den spännande VMkval-lottningen igår. Och jag måste nog säga att vi fick en fullt godkänd grupp. Svåraste motståndet är Portugal och vi har ju tagit poäng av dem förr, så varför inte göra det igen? ;) Jag tror att vi kommer att så spela fotbolls-VM 2010. Jag längtar redan!

Med den här veckan så är det bara 5 veckor kvar av det här året, sedan är det redan 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback