21 år


Sådär numera är jag 21 år. Har gått några dagar sedan jag fyllde men har inte satt mig ner framför bloggen och skrivit något förräns nu. Tänkte passa på att skriva lite.
Fira min födelsedag med att gå ut och äta på dyr god testurang tillsammans med Mathias, Niklas och Sandra. Var jätte gott. Sedan träffade vi lite folk.,
Fick även att konstigt brev på posten på självaste födelsedagen, där i låg det några lotter. Mitt under fikandet så skrapade jag dem. Började med att skrapa fram 10 kronor, vilket var ett framstet i mitt vanliga lottskrapande. På sista lotten skrapade jag fram 75 kronor, vilket måste ha varit rekord för mig. Skrapade sedan X-rutan. Visade sig att det stog X2. Vilet betydde att jag hade ju vunnit 150 kronor på den lotten. Tack Karin :)
Så var jag glad resten av den dagen, fint!

Har även fått väskor till min dator och till min nya kamera i present, fin fint. Tack så mycke!
Idag när jag var iväg och hämtade min telefon så parkerade jag på en parkering. Konstigt va? ;) När jag hade hoppat in i bilen och skulle åka iväg så kom en securitas-bil och parkerade brevid mig, när han skulle ta ut pengarna så slog han upp dörren rakt på min backspegel. Medans hans samtidigt skämdes och flörtade lite. Jag satt där i bilen och kunde inte hålla mig för skratt. Himla roligt!



Mer bilder från min födelsedag finns på: Http://sivans.bilddagboken.se
Kolla in dem.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, tänkte komma hem på fredag och då är det ju lindemarken passande nog =) Utgång?! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback