Jobb

Försökte blogg igår men det gick inte. Här kommer iaf det inlägget:

Så var jag äntligen hemma efter två dygns jobbande. Är väldigt trött just nu. Slutade jobbade vid halv fem idag. Då passade jag på att direkt gå ner till tvättstugan för att få lite ren tvätt. Passade även på att åka ner på Nora för att köpa nytt batteri till klockan. Det gav upp redan i söndags, men jag har haft den på mig iaf för annars känner jag mig alldeles handikappad. Nu är det fixat iaf och jag är inte längre lika handikappad.
Om jag nu är trött just nu?? Hur ska jag då vara i morgon när jag ska öppna klockan sex??? Jag kommer säkert försova mig.. Säg mig hur ska jag lyckas.

Tänkte passa på att lägga upp lite kort från min nya kamera!

Eftersom bloggen-jäveln vägrar lägga upp mina kort så kommer de en annan dag!

I morgon 7/9 är det dags för min dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback