Kort

Så där nu går det äntligen att lägga upp lite kort. Så jag passar på medans den ändå funkar.
  1. Första kortet jag tog med min kamera.
  2. Jag och Markus framför tvn.
  3. Underbara Viggo springer för att slippa kameran.
  4. Lilla Wille sover så gott.
  5. Tvätten hänger på tork här hemma i köket.
  6. Mitt köksfönster. Mamma har varit här och hängt upp gardiner.
  7. Min älsk lagar mat :)





Förövrigt är det 7:e September idag. Inte nog med att det är Brasiliens nationaldag, det är också min födelsedag. GRATTIS till mig!

Kommentarer
Postat av: Yoos

Grattis på dig fridolf :D.. allt är bra här! nEps idag är jag ledig! vad pysslar du med? Hoppas du får en toppen dag :D.. Pussar!

2007-09-07 @ 11:40:35
Postat av: Sara

Grattis kära syster , hoppas du hade en underbar dag
: ). <3

2007-09-08 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback