Mysigt


Det här är en väldigt seg söndag, händer verkligen inget alls. Sitter här och segar samtidigt som jag lagar lite mat. Medans Mathias är och fixar med sen bil. Jag är bara trött och seg.
Igår sålde jag min bokhylla så att jag kunde få lite plats med alla mina nyinköpta saker. Så just nu är det saker överallt i hela min lägenhet. Har aldrig haft det så stökit som det är nu. Ska göra i ordning lite mer när jag kommer hem till Nora efter jobbet i morgon. Ska bli skönt att få lite fint.

Igår hade jag det himla mysigt hämtade upp Linda och Wille på morgonen, lämnade av syster på bytardagarna , tog med mig Wille in en stund. Kollade runt lite innan jag tog med mig lillen hem. Vi mös för fulla muggar. Han hade svårt att äta med tanke på att han skulle prata och skratta mellan varje tugga. Och så var han glad hela tiden. Kändes väldigt skönt. Tur att han trivs hos sin moster också.
Sedan var det inte lika roligt när jag var tvungen att åka och jobba. Men som sagt, fina pengar på helgerna. :D

Måste tänka lite på Viggo också som fick stanna hemma igår med en massa feber, den stackaren.
Har kort från i går på kameran men har glömt sladden till kameran hemma, så lägger nog upp dem i morgon istället
.
Nu ska jag kolla klart på VM-finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback