Såld


Nu sitter jag här framför datorn och har pecis blivit väckt av min syster på min lediga dag. Har börjat tidigt alla dagar i veckan, var på jobbet 05.50 i måndags och sedan halv åtta resten av veckan. Så idag var det tänkt att jag skulle få sova ut, men nej nej det tyckte inte Sara.
Så nu är jag iaf vaken och sitter här och funderar över vad man ska göra nu. Skulle vakna ordentligen av en dusch så det får det snart bli.

Förövrigt har jag redan blvit helt såld i två personer  i Idol, Polis-Björn Nagander och Marie Picasso.
Vilka människor. Varför har det tagit Marie 28 år för att visa upp sin röst.?? Jag är helt såld!

image93

Kommentarer
Postat av: Josi

Håller med dig! Men polis-björn åkte ju ut igår.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback