September


Så var September här. Är andra September idag och syrran Therese fyller 26 år just idag. Börjar bli väldigt gammal ;) Om fem dagar 7/9 ska även jag fylla år. En helt onödig ålder, men men. GRATTIS syrran!

Varje dag när man ska uppdatera sig bland bloggarna så har Karin och Mikaela uppdaterat deras liv. Skönt att kunna läsa vad alla gör och hur de mår. Är väldigt dålig på att blogga själv.
Har iaf betalat färdigt min bil nu och så har jag köpt min kamera som jag så länge har tänkt köpa. Så nu kan jag lägga ut lite nya bilder.
Ser inte fram emot min tisdag och onsdag, börjar jobba 07.30 på tisdag och jobbar till 14.00. Börjar sedan jobba 14.30 igen och jobbar sedan till klockan 08.00 på onsdagmorgon. Börjar jobba igen 09.00 och jobba fram till 16.30. Och då är det dags att tvätta. Fullt upp i början av veckan.
Sedan tänkte jag ta lite ledigt med tanken på att jag fyller år och så.



Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycke syrran

2007-09-02 @ 21:49:17
Postat av: Mikaela

Uppdatera mera :)väntar spänt på lite bilder! min kamera gick sönder första veckan haha

Postat av: Yoos

det är bara fint här=) allt rba med dig? vad fifflar du med? Puss

2007-09-04 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback