Ännu en söndag i mitt liv.


Godmorgon!
Inatt fick jag inte sova riktigt lika länge, men skrapade ihop 9 timmar iaf. Det känns alldeles lagom =) Nu har jag nyss käkat frukost och bortstat tänderna, så nu tänkte jag passa på att gå ut. Synd att det inte är fint väder ute :S Då hade jag haft större lust att göra saker, nu blir det säkert bara att ta bilen någonstans.

Ikväll blir det träning med S och U,
det ser jag fram emot efter att ha haft en ledig dag igår. Under den lediga dagen passade jag och ems på att kolla på fotboll, men tyvärr så var det svinkallt ute.
Nora förlorade med 2-3 mot ett div. 4-lag. Men borde ha gjort tredje målet istället för andra laget.

Jag är inte alls lycklig att behöva falla tillbaka till mina 25 % på jobbet. Jag vill jobba mycket mycket mer. Blää. Får se om jag kan få ihop lite mer än så iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback