Babyboy

Godkväll.
Mitt ansikte börjar känna av att solen är här på besök. Det börjar bli brunt och jag är inte längre det bleka liket. Det känns faktist väldigt skönt :) Jag har de senaste tre dagarna ägnat nästan all min jobbtid ute i solen och jag har märkt att alla verkar må bättre av det. Vi är gladare och piggare.
I morgon kommer en ny dag med mera sol, jag längtar! Då ska jag sola lite på syrrans balkong ;)

Inte nog med det min lägenhet börjar må bra också, temperaturen har gått från ynka 17 grader till över 22 grader. Jag behöver inte längre sova i tjocka kläder, jag kan sova i endast trosor och naken om jag känner för det. Det bästa av allt då är att jag har en normal kroppstemperatur när jag vaknar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback