Helg, jobb, trötthet


Dagen idag började inte på bästa möjliga sätt, jag vaknade alldeles för tidigt och var fortfarande jätte trött. Kände inte för att ligga/sitta kvar "innanför mina väggar" så jag tog mig en promenad. Hamnade hemma hos mammi. Men var så trött så jag knappt kunde hålla mig vaken., Bad henne köra hem mig så syrran fixade det.
Så nu ligger jag här igen hemma på min säng och är fortfarande trött, har tänkt att jag ska försöka sova innan jag åker till jobbet.

Om några timmar ska jag åka till jobbet och stanna där i 25,5 timmar. Tiden går säkert fort men jag har ingen lust att jobba alls. Men behöver skrapa ihop lite pengar att leva för.

Varför spelar de min låt de första de gör när jag sätter på radin? Ren mobbning mot mig eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback