Hur orkar man?

Godmorgon alla ni.
Nu är jag seg till tusen och sitter här på jobbet ännu en gång. Klockan har redan hunnit slå sex och om ett par timmar så ska jag ta helg. Dagen kommer att gå fort känns det som. Vi ska ju hinna ta oss lite fredagsfika och äta frukost. Det är ungefär så mycket som jag ska göra på jobbet idag!

Igår försköte jag mig att spela kort med U och S men eftersom S fuskade hela tiden så gav vi upp. Och innan vi satt igång och spelade kort så besökte vi gymmet. De blev så taggade att vi bokade upp en ny tid, idag redan ;)

Imorse när klockan ringde så önskade jag att jag hade fått ligga kvar i sängen ett par timmar till. Det är inte mänskligt att gå upp långt innan sex. Då ska man sova skönt i sängen.

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig fredag och en skön helg! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback