Lördag som vanligt!


Godkväll gott folk!
Så var det kväll och jag sitter här i soffan och kollar lite på körslaget. Har inte så mkt annat att göra just nu. Jag är seg idag och kanske inte riktigt på det bästa humöret. Alltså inte min dag, men det är bara att försöka se glad ut. Ingen annan lär göra det åt mig. Just nu längtar jag efter lite sällskap här i soffan, någon att prata med och ha tråkigt ihop med. Det får helt enkelt bli en tidig kväll ikväll, kanske få sova länge och vakna pigg. :D
Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis en mkt bättre dag. Den som lever får se.

Idag när jag hämtade en kompis efter jobbet, så stod det en hel del poliser utanför. De hade tagit en bil och tagit med alla passagerare till polishuset. Det handlade troligtvis om knark skulle jag tro. Måste ha avrit nåt allvarligt när det kommer tre polisbilar och en buss för att stoppa en liten bil.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej gumman, du kunde suttit i soffan hos moster jag var också ensam. kram

2008-04-20 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback