Mysigt?


Sådär nu var jag nyss hemkommen ifrån Öret. Åkte dit för att käka god mat och umgås. Vi har en förmåga att alltid hamna på samma resturang och alltid äta samma sak. Alla utom jag tycker att det är jobbigt, jag tycker bara att det är gött och mysigt.
Vid det här laget så har personalen på resturangen förstått att vi tycker om deras mat. Förmodligen så kommer vi besöka stället ett antal gånger till.



Inte nog med det, efter vårat resturangbesök så besökte vi ica, det handlades en del godis. När vi kom ut från affären så stod det en äldre dam utanför och sålde majblommor, tyvärr var min plånbok helt tog. Så pass tom att det inte äns fanns 50 öre i den.
Min söta vän var då så snäll att personen köpte en åt mig. TACK!

image204

När vi satt i bilen på väg hem idag så spelade de en speciell låt på radion, det är väldigt jobbigt att lyssna på den för den får mig att tänka ALLDELES för mycket. Jag borde aldrig ha lyssnat så noga på texten. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback