Arbete och pengar!


Godmorgon!
Just nu är det en mycket trött Frida som skriver, var alldeles för länge sedan som jag var vaken så här tidigt. Men nu kommer det att bli en vana av det eftersom jag ska öppna alla onsdagar ett tag nu.
Annars idag så kom den sista lönen in på kontot och alla mina pengar finns där just nu, alla räkningar är betalda förrutom försäkringen på bilen. Men det dras inte förräns på måndag, så idag ska det nog shoppas lite är det tänkt. Finns lite saker som jag behöver till helgen, men samtidigt så står det tvättning på schemat och så ska mor min flytta. Det är tur att jag är kvinna och klarar av att ha många bollar i luften samtidigt ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns inget härligare än att ha alla räkningar betalda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback