En bitter morgon!


Godmorgon!
Sitter här på jobbet igen och är extra trött just idag. Vädret gör mig absolut inge gladare alls. Det blåser och är löv på gatan som leder till mitt jobb. Det gjorde mig ganska dämpad då det känns som om hösten är väldigt nära. :( Alldeles för nära för att det bara ska vara början på Augusti och nästan hela den här månaden är kvar.
Kan vi inte få ha vackert väder då, bara få njuta av värme och sol? Stackars er som har semester nu, helt värdelöst om man inte vill tillbringa all tid inomhus med böcker och filmer.

Nu ska jag invänta barnen för att göra mina timmar här, sedan springer jag vidare till nästa jobb. Efter det ska jag hem och krama kudden, och jag är redan trött och längtar dit. Hoppas att dagen springer iväg fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback