förföljelse?


Den här dagen är inom det närmaste över och jag gör allt som går för att jag inte ska ha alltför ont. Har försökt överleva utan värktabletter men tillslut sa kroppen stop och jag tog en Ipren iaf. Nu mår jag lite bättre och tänkte försöka passa på att krama kudden medans jag mår någorlunda bra.
Somnar jag lugnt så kommer jag förhoppningsvis att kunna sova bra inatt, och kanske tom. må bättre i morgon.

Det pratas om att jag måste jobba över i morgon och jag vet inte om min kropp orkar, jag ska helst inte bära alls. Men hur ska jag klara av något av jobben utan att bära? Jag fortsätter att kämpa på så att jag snart är helt frisk från alla dessa saker som förföljer min kropp..


Natti alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback