På fötter igen?


Tänkte börja med att säga GRATTIS till syrran och Jenny!  De passade på att skriva upp idag. Och de gjorde precis som man ska, klarade det ;) Nu är det bara uppkörningen kvar sedan har ni era efterlängtade kort ;) LYCKA TILL!

Idag mår jag lite bättre än jag gjorde igår, och jag har tom. lyckats få i mig lite mat nu ikväll och jag får behålla den. Det känns bra att jag inte behöver ta de där tabletterna som gjorde min vardag till ett helvete.
Fick mig en chock idag där jag fick höra att jag kommer att få betala närmare 5000 kronor för att värken ska försvinna helt, det är helt sjukt.

Nu har jag några dagar på mig att bestämma mig, hur mycket är en tand värd egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback