Regnet och jag är inga goa vänner.


Godmorgon alla människor!
Ännu en morgon sitter jag på jobbet ;) Tröttare än vanligt, men det började bli segt att börja redan innan klockan sex varje morgon. Men i morgon är det sista morgonen att gå upp SÅ tidigt. Ihelgen började jag inte förräns klockan tio =)
Det betyder att jag om jag vill kan sova ända tills strax efter nio eller ända till halv tio om jag inte behöver äta någon frukost och om jag fixar allt redan kvällen innan!

Ikväll ska jag jobba till klockan 19.15 igen, men det är sista kvällen jag behöver göra det. I morgon har jag tagit ledigt för att kolla på våran älskade LARS! Inga pengar från jobbet är viktigare är att få höra och se honom, och det förstod ju så klart jobbet och gav mig ledigt direkt ;)

På måndag börjar en ny tid med mycke mindre jobb och det känns ju sådär, jag kommer aldrig att riktigt veta hur mycke pengar jag ska dra in en månad. Men jag vet att det löser sig iaf, tillslut!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon godmorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback