Snart dags att krama kudden!


Nu är det snart nära... mycket nära. Nära tills jag får gå och lägga mig och sova för natten. Jag är verkligen trött nu, men jag har förbjudit mig själv att inte sova något på dagen idag för att jag ska klara av att somna tidigt ikväll.
Just nu ligger jag och kollar på filmen på kanal 5, när den är slut så jag ska direkt bege mig till sängen och sova. Då kommer jag att få sova ett par timmar innan det är dags att upp och jobba!
Det är många fler timmar än vad jag kommer få de andra nättern den här veckan, då jag har öppningar på schemat. Jag kommer att bli helt slutkörd.

Jag är verkligen glad över att jag tog ledigt två dagar den här helgen, jag behövde verkligen det, annars skulle jag inte klara av den kommande veckan.

Godnatt från en mycket trött Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback