Film och slötid!


Tiden går så fort, jag hinner inte riktigt med!
Om två ynka dagar så är det nytt år, 2008 har paserat snabbare än jag riktigt har hunnit fatta. Allt har gått i ett. Nog om det gångna året.
Igårkväll/natt när jag inte kunde sova så letade jag i min bokhylla efter en film som jag kunde kolla på. Då hittade jag "Idol 2004" och bestämde mig snabbt att den ska jag kolla igenom, jag var nog fast redan från första sekund!
Det kändes som om det var igår som vi satt framför tvn och höll alla tummar vi hade för att Darin skulle ta hem det hela. Än idag fyra år senare förstår jag nog inte varför Daniel vann? :S Han han någonsin varit bra?
Sedan fanns det även en kille som hette Geraldo, ojojojojoj vilken pojk. Jag undrar vart han har tagit vägen :S

Nu måste jag göra mig klar för att hinna med en massa saker under dagen!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Darin kan ju inte ens sjunga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback