All by myself..


Oj nu har jag varit dålig på att blogga på ett tag, så tänkte passa på att göra det innan jag hoppar i säng. Idag är ryggen värre än vanligt. Flytten och jobbet börjar göra sig påminnd. Suck! Men nu håller jag iaf på att komma i ordning i mitt nya hem. Känns skönt att det börjar kännas som ett hem snart. Men det är fortfarande saker överallt, haha!
Idag var jag inne på Ikea för andra gången den här veckan. Jag var tvungen att åka och bytta min byrå som var trasig.
Nu har jag fått en ny och den är ihop skruvad. All by myself.

Nej nu har jag huvudvärk också, så ska försöka sova snart.

Kommentarer
Postat av: LieMie svarar alex

ska snart också flytta så jag vet hur det kan va. :p
Ha en bra kväll. Mvh LieMie

Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-28 @ 22:28:10
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback