En helt vanlig söndag??


Godmorgon. Så var jag vaken igen. Utvillad och nöjd. Somnade tidigt igår eftersom jag inte har sovit så mycke i veckan. Var jätte trött. Så det behövde jag. Kör in Mysi och Fia till Lindesberg igår, efter det passade jag på att åka och hälsa på Ida och Moa en sväng innan jag skulle åka hem. Men söta lilla Moa somnade ganska fort.

Nu ska jag snart iväg och kolla på lägenhet, spännande kommer det att bli ;) Får se om det är nåt att ha. Men skulle vara skönt att ha några alternativ att välja mellan. Får kolla upp lite imorgon när det är vanlig dag igen. Men då ska det jobbas hela dagen.

Nu ska jag gå och klä på mig för att sedan ta mig en promenad ner på Nora och träffa M, som ska följa med mig och kolla! Men innan dess måste jag lämna bilen som jag hade igår.

Återkommer och berättar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback