F.G


Sådär nu är jag tillbaka här igen. Något surare är vanligt. ;D För direkt efter att jag hade slutat jobba någon gång efter fem idag så slängde jag mig i bilen för att åka och köpa semlor till mig och min mor. Tror ni att det fanns några?? Nejdå, slut överallt i hela Nora.. Då sprack min idé om att jag skulle få gotta mig i en underbar semla., Killen på Café Centrum hade bakat 1800 stycken(kan det stämma?) imorse, redan vid klockan 15 så var dem slut.. Blääää. Det är ju trots allt semlans dag just idag.

Måste även berätta att jag och fröken K var iväg på handboll igår. Åhh så roligt det var. Alldeles underbart och alldeles för spännande. Det var Lindesberg som spelade mot Redbergslid. Matchen slutade 29-29 efter mål av Bergentz när det bara återstod 4 sekunder kvar av matchen. Tur för herr Bååk som annars hade blivit till matchens syndabock.
Nu längtar jag redan efter nästa match.

Nu ska det sovas så jag orkar med en ny dag i morgon och kanske lite tårta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback