Frida?


Så var den här dagen snart slut, kvällen är redan här! Jag sa upp min lägenhet idag. Två minuter senare ringde min telefon. Då ville de redan visa min lägenhet för en tjej. En timme senare var dem här och hon tog den direkt. Synd för Björns skull. Men jag bestämmer ju tyvärr inte över nästa hyresgäst. Annars hade jag gärna sett att Björn fick den!

Nu ser jag bara fram emot att få flytta och köpa en massa nya möbler att fylla upp nästa lägenhet med :D Hoppas på att jag snart får ett riktigt inflyttningsdatum så att jag kan planera allt och flytta sånt som min telefon och el. Men förhoppningsvis så får jag det i morgon! HOPPAS!

Idag är det FRIDAS-dag. Alltså min namnsdag.
Kanske inte så speciellt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Halkade in på din blogg. =) Grattis på frida dagen igår. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback