Hollywood..


Så var det snart slut på den här dagen också. Dagen idag var tråkig pga. att jag fick skatten på bilen, haha! Finns ju så mycke annat som jag vill lägga mina pengar på. Hur som helst så är det bara att betala de där tusenlapparna och se glad ut..
Håller fortfarande på att letar lägenhet, men kan inte riktigt bestämma mig vart jag vill bo och hur mycke jag vill lägga på min boende-kostnad. :S Men det löser sig väl tillslut och jag blir säkert nöjd.. Håller även på att kolla ut vilken bil som ska bli min nästa bil. Alltid roligt att kolla runt bland alla dessa alternativ.. Återkommer när jag har bestämt mig, någon gång i framtiden.

Idag fick vi besök hem till mamma. Hennes kompis från USA var hemma på besök ett tag. Imorgonbitti skulle han flyga hem igen. Hem till sin nya lägenhet i Hollywood, lät ju inte alls någe lyxigt.. Jag blir iaf lite avis.. Vi började redan planera våran resa dit, för dit ska jag NÅGON GÅNG!

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite Winnerbäck och låta tankarna yra runt däruppe..

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback