Komiskt..

Så var jag äntligen hemma och i säng, skönt =) Jag har sprungit runt halva Nora idag, känns det som.! Skulle följa med M och J till en pizzeria för dem skulle käka kebab idag. Jag tog förgivet att de skulle till Berra Burra eftersom de skulle käka just kebab. Men eftersom jag var försenad som gick jag i rask takt till BB, men de hade inte kommit dit än. Så jag fortsatte vägen hem till M. Men inte där var dem heller. Messade och frågade vart dem var. Fick ett svar att de redan var där. Antog att vi måste ha gått om varandra eftersom jag inte hade sett dem. Messade och fråga om det verkligen var just BB de var på.
Fick till svar, nej vi är på 47:an sa jag inte det. Haha. Fick mig iaf ett gott skratt och lite motion på köpet.

Nu ska det snart sovas, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback