Längtan?


Sådär nu är packningen så gott som klar. Känns skönt, men jag ser inte fram emot att behöva bära alla dessa saker upp för alla trappor. Tungt, tungt och åter tungt. Men jag kommer att tänka annorlunda när allt är klart och står på sina nya platser..

Besökte just HMs hemsida för att kolla om min klänning var på väg. Beställde klänningen den 30 December, men den fanns inte på lager, så de ändrade leveransen till vecka 3. Sedan ändrade dem den till vecka 10. Nu står det vecka 19. Är de helt seriösa eller? Kan de inte bara skicka klänningen till mig och sluta ändra leveransen. Blir så less på dem.

Nu har jag ont i ryggen och är trött. Ska upp tidigt i morgon för att sedan börja jobba klockan sex. Så nu lägger jag ifrån mig datorn här i sängen och sover. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback