Min?


Jag har slagit på stort. Jag har fixat allt som har med min el och min hemtelefon att göra. Och så har jag även packat en massa. Vi packade ända tills alla kortonger var fulla. Så nu består mig hem av just en massa kartonger. De är verkligen överallt. Men ska inte böva bo så här så jätte länge. Det blir max i lite mer än en vecka. Skönt!

I morgon ska jag nog kika förbi min lägenhet och kolla om de har börjar tapetsera än. Hoppas att de har kommit långt och att det är fint ;) Men det blir ju oftast fint av att få det rustat.

Nu ska jag kolla klart på roomservie och efter det Lost! När jag kollar på roomservie så blir jag himla sugen på att flytta. Det blir alltid så fint Hoppas att det blir det i dag också.

Saknar dem här killen!

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback