Skogen?


Fast att jag har haft så mycke tid i dag så har inte bloggat en ända gång. Så nu tänkte jag passa på att göra det. Just nu sitter jag i Hällefors hemma hos min moster Kia. Vi har nyss ätit god mat :) Men vi blir inte kvar här så länge. Jag börjar jobba klockan sex i morgonbitti, egentligen för tidigt men jag ska nog överleva. För när jag väl slutar så är det jul helg, äntligen!

Stackars älskade Wille som har fått magsjuka för tredje gången, ynka 9 månader gammal. Älskade pojk. Jag hoppas att han snart är frisk så att jag får träffa honom och hans storebror.

Jag har varit duktig och packa mer än 12 kartonger där hemma. Så nu vill jag helst inte vara hemma då att jag slipper se allt skit.

Hittade kort på mosters datorn. Sara väldigt fin på sista kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback