Skön söndag..


Uppe med tuppen idag igen för att hinna lämna tillbaka mammas bil. De behövde ha den för att komma till sjukhuset idag igen.. S börjar må bättre nu, vilket är skönt! Hoppas bara att det blir till bästa möjliga..

I morgon ska jag iväg och lämna in min lapp där jag har skrivit upp vilka tapeter jag vill ha i min nya lägenhet, det ska bli kul.. Jag känner för att börja packa men jag har inga kartonger.. Någon som har några över kanske??
Måste även kontakta Norabostäder och se om det var någon som är i akut behov av lägenhet, men det är det säkert ;)

Idag när jag kom hem och hade stått här utanför ett tag och pratat med Jonte så blev jag på humör för att städa.. Det kan ju låta väldigt konstigt men jag får för mig sådana saker ibland.. Så nu har jag diskat, dammsugit och torkat golvet.. Hann även med att skaka mattorna..

Nu vill jag bara att det ska bli vår, så värmen och solen kommer hit till oss. Jag längtar ännu mer dit när det är så här vackert väder ute, det är underbart! Det ska vara många plusgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback