Snart dags..


Så var det redan söndagkväll, snart dags att lägga sig och sova. För att sedan upp och jobba en hel vecka till. Livet är verkligen likadant hela tiden.. Vecka efter vecka.. Dag efter dag.. Det är tur att jag är så positiv hela tiden. Eller ja kanske inte..

Jag glömde skriva i mitt förra inlägg vad jag tyckte om melodifestivalen igår.. Jag tyckte iaf att det var roligt att just de två gick till final. Äldst och yngst.. Hade inte direkt någon favourite, så jag har egentligen inte så mycke att säga. Men hur som helst så tyckte jag att det var ganska komiskt och roligt..

Om det finns någon själ där ute som vet nåt om någon ledigt tvåa i Nora så får ni mer än gärna höra av er, TACK! Jag behöver lite olika förslag att kolla och välja bland.. Och känner att jag behöver flytta.. Har jag verkligen bestämt mig över nåt om brukar jag oftast se till att det blir så också.. Envisa människa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback