Snart över..


Det är redan söndag.
Men det är ju inte konstigt att dagarna går så fort när jag jobbade kväll i fredags och HELA dagen igår.  När jag kom hem ifrån jobbet ifredags så åkte jag hem till mamma och kollade på Let´s dance. Men alla andra i familjen kollade på film, så jag fick lägga mig på mamma säng och kolla själv. Sedan var jag jätte trött och åkte hem för att sova. Men fastnade framför datorn och klockan hann bli nästan tolv innan jag somnade.
Vaknade upp i lördags av att det var dags att åka och jobba igen. Jobbade hela dagen och var hemma någon gång efter halv åtta, segt.

När jag satt i kassan igår så vände sig tjejen i kassan framför mig och sa, Oj, kolla vad det snöar.
Min första tanke var, nej tänk om det glr det i Nora också?? Vi hade ju redan MASSOR av snö. Och som sagt när jag var hemma igen så var det ALLDELES för mycke snö, suck!

Åkte sedan hem till L för att kolla hur det var med honom. Bestämde sedan med K och M att vi skulle kolla på film. Så jag och L åkte hem till mig och sedan kollade vi på Juno, och jag tycker att den var ganska rolig. Sedan åkte K och M hem och jag och L kollade på tvn i någon timme. Sedan åkte även han hem. Och då fastnade jag framför tvn som vanligt.

Nu är det söndag och jag håller på att tvätta lite, Hade tvättid från klockan sju i morse, men jag gick dit strax före nio. Behövde sova lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback