Snart..


Vad är det som är speciellt med den här dagen?? Jag har iaf i stort sett jobbat bort nästan all tid.
Sitter fortfarande på jobbet och ska göra det ända framtill runt tolv i morgon på förmiddagen. Är skönt ibland att jobba så långa pass. Men när jag väl slutar i morgon så hade jag tänkt att ta helg. Men vi får se hur det blir med den saken

Jag sitter och kollar på "Du blir vad du äter", måste säga att det är et ganska äckligt program- Men när jag kollar på det så får det mig att tänka på att jag faktist också har gått ner ett par kilo genom att bara äta rätt. Så lätt och skönt framför allt. Man känner sig lättare och kommer faktist i sina gamla kläder. Det är en underbar känsla!.

Nu ska jag iaf fördriva tiden lite så att jag snart kan ta lite helg. Jag tror och hoppas att jag ska träffa Vigg och Wille i helgen. Dessa underbara ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback