Tvätt, bil, sjukhus.


Vaknade väldigt tidigt idag fast att jag somnade sent.. Så himla typiskt.. Nu håller jag på att tvätta för att fördriva tiden lite.. OCh nu börjar jag snart få panik för att jag måste packa ALLA mina saker i hela min lägenhet som verkligen ligget ÖVERALLT.. Me jag har enbart mig själv att skylla, haha!

Nu väntar jag besked från mamma och sjukhuset.. Får se om jag ska åka och hämta hem dem eller om de blir kvar där ett tag till. Hoppas att allt löser sig iaf.. De hade kunnat få i sig lite smörgås i morse, det är bra!

Nu ska jag ner till tvättstugan igen och sedan ska jag försöka få lite luft, för jag har en himla huvudvärk just nu och så är jag suddig för ögonen.. Väldigt konstigt det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback