Upp och ner..


Tänkte passa på att blogga igen när jag ändå är vaken. Tänkte att jag skulle sova inom det närmaste så att jag orkar upp i morgon.! På söndag ska jag iväg och kolla på en lägenhet. Det ska bli roligt! Alla lägenheter i Nora känns just nu intressanta för mig. Orkar inte bo så trångt längre. Jag vill ha större! Men det löser sig nog.


Hur som helst, kom hem ifrån Örebro för någon timme sen. Vi var ute och åt jätte god och dyr mat och sedan slappade vi framför tvn och kollade på Let´s Dance. En riktigt skön kväll. Skönt att Dilba åkte ut.
Imorgon ska jag upp tidigt för att shoppa. Sådant tycker jag om, mycke!

Nej nu överger jag det här och lägger nog ifrån mig datorn här i sängen och blundar ett par timmar. Återkommer säkert i morgon.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback