Värk..


Ännu en gång sitter jag här på jobbet och är färdigt med allt som ska göras innan klockan sex. Klockan här är 05.55. Just nu är jag jätte hungrig, fast att det är över två timmar kvar innan det är frukost. Inte nog med det jag har en jäkla huvudvärk också. Har haft det i två dygn nu och allt beror säkert på att jag har stressat ihjäl mig. Jag fattar inte varför jag inte bara kan koppla av lite, och bara sluta tänka.??  Men det verkar inte funka i mitt liv, vad jag än gör så stressar jag. Vart jag än ska så är jag stressad. Stress, stress och åter stress.

Nu går jag och hämtar en frukt och ett glass vatten för att lindra min verk lite.. Sedan inväntar jag de söta barnen!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jasså fler som jobbar natt....Själv går jag av om 35minutr efter att ha jobbat 5 nätter i rad.Ganska segt...Får man fråga vad du jobbar med???
nej dags att ladda kaffet här...=)
ha en bra dag...

/Majsan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback