Året 2007


Så var det dags att funderar ut vad jag har gjort under 2007.
Först när jag började tänka efter stog det helt still. Har jag verkligen gjort någe alls? :S
Men sedan kom jag iaf på:


  • Börjar jobba extra på Coop Forum.
  • Bivit moster för tredje gången, Älskade Wille.
  • Köpt en alldeles egen bil.
  • Fått ett bassboll-trä rakt i bröstet.
  • Fyllt 21 år.
  • Köpt ny tv och massa nya möbler till hela lägenheten.
  • Blivit av med prövotiden på körkortet ;)
  • (Syster T har skilt sig och försöker bli människa igen :D)
  • Har varit på LARS WINNERBÄCK-konsert.
  • Firat 2 år tillsammans med min älskade M.
  • Firat det tredje nyåret tillsammans med M.

Egentligern har väl inte det här året varit så jätte speciellt. Inte så där bra som man alltid önskar. Men jag överlever iaf.

Bjuder på kort från igår:


Kommentarer
Postat av: mysi.blogg.se

Du glömde skriva med mig! ;P att du har en vän som heter MY som är helt underbar :D

2008-01-01 @ 23:51:27
Postat av: Sara

Gulligt.Lycka till:)

Postat av: Tess

Hahaha.....va lustig du är då!!! Kramar

2008-01-03 @ 00:24:28
Postat av: Anonym

hur vet du att Jasmine fått en dotter?

2008-01-03 @ 00:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback