Ensam


Så var snart andra dagen i Nora avklarad. Andra dagen själv utan M. Åkte hem i söndagskväll från Frövi efter hela ledigheten tilsammans med honom. Men som tur var följde han med mig hem i söndags och sov en sista att tillsammans med mig.  Det behövde jag. Tycker verkligen inte om att vara själv. Men i morgon kommer han nog igen och ska sova en natt till med mig :D Det blir nog bra. Håller på att sakna ihjäl mig efter honom!

Var förresten barnvakt halva dagen igår åt mina söta syskonbarn, Viggo och Wille. Allt gick jätte bra och de var glada och spralliga. När Wille skulle sova så spottade han ut nappen och började gråta. När jag gick in till honom igen och han fick syn på mig så log han och skrattade. Vilken skitunge ;) Och Viggo ville att jag skulle kolla på film tillsammans med honom *mysigt*. Var lagom trött när jag väl var hemma igen.

Idag upptäckte jag något väldigt roligt, lilla Willes första tand. Linda som hade kollat tidigare på dagen och då hade den inte kommit. Men fanns där när jag kollade. Killen börjar bli stor nu :) Tänkte lägga ut bilder från i dag men nu är sladden till kameran borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback