Idag!

image161 


Zlatan är i ruskigt bra form just nu. Och jag ser fram emot sommarens EM-slutspel med stora förväntningar. Och jag längtar så jag nästan spricker. Men innan dess ska han få ett till barn, en liten dotter kanske ;)


Läste här om dagen att Nicole Richie har fått en dotter. Får se hur det ska gå.  Som en ansvarande förälder så kan man ju inte direkt springa runt och knarka. Men förhoppningsvis så går det bra. Harlow Winter Kate Madden fick iaf en till jämnårig kompis en liten stund efter hennes egen föddelse då  Christina Aguilera födde sin som strax efter.
Roligt för dem :D

Idag ska jag på kalas. :)


Kommentarer
Postat av: Nadina

Hallå där! Om jag är duktig på att designa bloggar? Ja, det tycker jag att jag är, hehe. Har ju inte läst några kurser eller så, är självlärd, men tycker att jag är ganska duktig ändå. Du har väl sett min design? Den har jag ju gjort själv.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback