Igår..


Min sömn är absolut inte som den ska. Var på krogen igår. Var hemma och i säng efter tre.. Men att få sova ut, GLÖM DET! Redan runt kvart i nio vaknade jag. Då var det bara att gå upp och se glad ut.. Har varit nere i tv'ättstugan och slängt i två maskiner. Behöver rena kläder till den nästa jobbvecka.

Igår var vi på förfest hemma hos Ivar. Vi hade det jätte trevligt. Mycke trevliga tjejer hade Karin med sig. Sedan tog vi taxin upp till Klaras.. Var där lagom i tid så att vi skulle slippa stå i kö. Sedan skulle vi gå till bussen försökte säga hej och hejdå till mitt ex. Men han vägrade. Förstörde lite av min kväll.. Men det är som det är. Somnade iaf på bussen hem och Marie väckte mig av att vi redan var vid konsum. Tog bussen upp till Berra Burra, där ifrån gick jag hem till min egen säng.
Har sovit jätte dåligt och oroligt i natt.
Men så har det iof varit hela veckan.. Det förstör lite av min kraft att jobba. Önskar att allt kunde bli som vanligt, att jag ska kunna somna hur tidigt som helst och sedan vakna när jag är helt utvilad. Men glöm det Frida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback