Snart helg!


Nu var det ett tag sen jag skrev sist.
Just nu sitter jag på jobbet och inväntar att Sveriges första EM-match i handboll. Hoppas på en vinst, skulle vara skönt att börja så. men vi får se.

Idag var vi ute och gick i två timmar,
har aldrig någonsin tagit en sån skön promenad. Var inte äns trött när vi var framme hos Linda igen. Men jag höll på att försova mig. Jag vaknade av att My ropade hallå i min dörröppning samtidigt som min klocka på telefonen ringde. Jag var helt säker hela natten att jag hade ställt om den för att gå upp tidigare. Men icke. Hoppade i promenadkläder och kilade iväg för att möta upp Lida och Wille, sedan började våran lååånga promenad. Jag längtar redan tills det är dags för nästa. Men det lär inte bli förräns nästa vecka för innan dess så ska jag jobba.

Har börjar lära mig att äta. haha låter så roligt när jag säger det. Vem har inte alltid kunnat äta? Men jag menar inte så. Men iaf, det är så det ligger till. Mat är gott.

Nu börjar handbollen så ni kilar jag!

Kommentarer
Postat av: E /

Fy saaatan vad gött!! Och visst att våra youngsters är grymma, men mr oldie himself, Tomas Svensson, ägde han kanske inte matchen på egen hand?! Tackar och bockar för underbar underhållning, eller vad säger du gumman? ;)

Postat av: Maria Vuitton

Jag tror inte att de där 15- och 16-åringarna du känner är lika bra föräldrar som de hade varit om de väntat i några år. Du får se när de blir runt 30-40, skilsmässa garanterat (om de ens har kvar partnern nu), de missade sin ungdom så de kommer leva ut sin ungdom då. Läs lite psykologi annars ;)Det är viktigt för en människa att växa upp i en stadig familj och se ett sunt förhållande mellan mor och far.

2008-01-17 @ 22:30:13
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback