Söndag!


Uppe med tuppen idag, bäst att vänja sig med tanke på att jag ska börja jobba i morgon. Så det passade bra att gå upp och kolla på lite slalom.
Igår kollade jag på JVM-finalen. Jag blev väldigt arg när Canada gjorde mål i förlängningen. Fuck åt dem. Men fint att dem fick med sig silver-medaljer hem tiil oss i Sverige. Tror att det var typ 12 år sedan dem tog medalj så det var ÄNTLIGEN på tiden :D

Måste även berätta att jag kokade av ilska i fredags. Jag och Mathias satt oss i bilen för att åka iväg, då startar inte bilfan, Jag hotade med allt jag kom på, men INGET hjälpte. Så nu står den på lagning hemma i Nora. Hoppas på att få tillbaka den idag så att jag kan ta mig till jobbet i morgonbitti! Annars blir det lagom surt.

Lägger upp lite fler bilder från nyår.


Kommentarer
Postat av: Ulko

Hejsan! Får först tacka så mkt!
Jo, jag har kontakt med hennes pappa, han träffar henne Nästan varje dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback