Ta tag i..


Så var det helg igen och halva lördagen har snart sprungit förbi redan. Vaknade tidigt imorse, redan innan nio. För att fördriva tiden tills Mathias skulle vakna så tog jag mig en skön promenad i regnet. Var alldeles slut när jag kom hem. Skönt!
Dagen igår var seg, jag frös mest hela dagen och var jätte trött hela tiden. Somnade för natten redan innan elva. Mathias kom in och frågade om jag ville kolla på film med honom och Marcus, jag orkade knappt svara honom. Så efter det som jag för resten av natten. Vaknade inte ens av sms, vilket är väldigt ovanligt.

Roligt att Let´s Dance har börjat nu igen. Finns så många bra par, så som Carin, Danny, Matte, Petter ;)
Det kommer säkerligen bli fler sådana program för mig.

Men nu har hag börjat med något viktigt som jag på allvar ska ta tag i. Hoppas bara på att inte bli motarbetad hela tiden.



Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback