Ett sätt att bli gladare!


Tänkte börja med att skriva att jag tycker mindra om Tele2, de verkar vara helt inkompetenta. Och för att äns kunna komma fram till deras kundservice så måste man trycka sig fram genom miljoner olika saker. Inte nog med det, 90% är samma skit som man redan har tagit sig igenom. Om och om igen, gång på gång! Blä på dem.

Idag fick jag jobba över en timme, men det gjorde inte så mycket för jag hade ändå inget att göra. Så jag gick hem klockan sex istället. Nu sitter jag här framför datorn och fördriver tiden lite tills det är dags att sova för natten.

Jag har sedan i torsdags funderat på vart mitt lönebesked har tagit vägen
eftersom det ännu inte har kommit nåt. Ringde nyss min gamla granne så att den personen kunde kolla min gamla brevlåda. Och ja där låg det sedan många dagar tillbaka. Bra posten, ni lyckas bra. NOT!

Innan dess så ska jag kolla på lite friidrott, det är grejer det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback