Ibland ska man inte lova så mycket!

Så var snart tre dagar med ledig tid över och i morgon ska jag jobba igen. En vanlig arbetsdag med 8 timmar, efter det så har jag tre dagar ledigt :)
From. nästa vecka så ska jag börja jobba heltid igen och just nu har jag panik över det. Jag har ingen lust alls att jobba. jag vill bara vara ledig och inte göra nåt alls om dagarna. Hela dagarna känns förstörda när jag ska behöva jobba till typ 17-18 varje vardag, plus att jag har tagit på mig nätter på det också.

Men snart är hösten här igen och då kommer alla att jobba, inte BARA lilla jag!

Nej nu måste jag skynda till badet. Så går det när man lovar de små att göra saker med dem. Dummmmma mig. Efter det så blir det grillning med annat löst folk.

/Fröken dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback