Lite brunare och lite knubbigare?


Godkväll!

Nu är jag hemma igen efter en dags arbete och efter att ha tvättat upp all tvätt som låg i hela min lägenhet. Det känns himla skönt nu när det är färdigt och jag har en hel del rena kläder. Har säkert inte tvättat på över tre veckor förrutom två maskiner som jag körde hos mamma för ett tag sen. Med andra ord så fanns det en del att tvätta.

Nu är det bara en enstaka dag kvar på jourdagis, sedan är det helg och på måndag ska jag tillbaka till vanliga dagiset igen. Det känns lite konstigt men ändå väldigt skönt att vardagen blir som vanligt igen. Och roligt att få träffa alla dessa barn som jag inte har sett på så länge. Lite brunare och lite knubbigare? ;) Men iaf lika goá och glá.

Snart dags att krama kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback