Mitt nya jobb.


Första dagen på nya jobbet är nu avverkad. Och än så länge känns det bra. Barnet tycker om mig och känner sig trygg med mig. Kan det börja bättre? Min första dag började med att vi byggde en massa lego tilsammans, och hon kom och öppnade dörren åt mig med ett leénde på läpparna. Jag smälter så lätt. kände mig som smör i solsken. Ja ni kanske förstår?

I morgon är det dags för andra dagen på nya jobbet och då står shoppning på schemat. Lyxigt eller vad? ;) Ja det kommer nog säkerligen bli bra det där. Får se också hur sena dagarna kan bli, och det kanske blir lite Allsång på Skansen på arbetstid. Är jag inte värd det?

Nu ska jag göra mig klar för sängen, i morgon väntas spåret och gymmet innan jag åker till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback