Sista tidiga morgonen nu :)


Godmorgon!
Nu sitter jag här på jobbet igen och har ännu en gång skjutit upp min hitgång. Tog mig lite sovmorgon och det har aldrig varit så behövligt som det verkligen var idag. Igårkväll så var det helt omöjligt att somna, jag försökte på alla sett. Men min kropp vägrade slappna av ett tag, det är tankar hit och dit. Tillslut efter några timmar i sängen så somnade jag, ÄTLIGEN!
Så att jag sitter här just nu känns inte alls bra, jag är trött och har fortfarande ont i huvudet. När ska det ge sig? :S

Nu är mitten på veckan här och jag har tre dagar kvar på förskolan innan jag tar lite ledigt i helgen. På måndag börjar jag mitt nya jobb, vilket betyder LÅÅÅÅNGA sovmornar. Det kommer uppskattas ett tag nu.

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback