Andrej Arsjavin?


Just nu sitter jag på jobbet och vill att tiden ska gå fort, helst av allt skulle jag vilja att den var halv fem i morgon måndag. För då får jag äntligen gå hem till mitt. Då kommer jag vilja träna lite, känner att jag behöver det. Så är det någon mer än jag som är sugen på det så får ni gärna höra av er. Jag tar gärna emot sällskap.

Så vill jag även säga att Andrej Arsjavin är en kille som jag vill se mycket mycket mer utav ute på planen. I onsdag hatade jag honom, nu älskar jag honom. Han är en sådan spelare som vi i Sverige skulle behöva. Jag satt alldeles spänd framför tvn igår hemma hos Mia och Janne och var helt inne i matchen. Varje gång Ryssland gjorde något bra så skrek jag, för min del fanns det bara ett resultat: Ryssland skulle vinna. Och sedan gå ut i förlängningen och dundra in två mål är stort gjort, så klart var det Andrej som gjorde det avgörande. Precis det som jag hade sagt och precis vad jag hade hoppats på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback