God morgon?


God morgon!
Är ni vakna?
För min del är det dags att jobba nu!
Jag mår fortfarande inte särskilt bra, men jag åkte fort till jobbet idag så att jag inte skulle kunna känna efter hur jag verkligen mår. Må dåligt får jag göra när det finns tid för det och det är inte just nu, så är det bara!
Men för stunden känns halsen lite bättre, hoppas bara att det kan hålla i sig ett tag nu?

Nu är det inte långt kvar tills jag börjar på mitt nya jobb, det känns både spännande och nervöst. Men förhoppningsvis så kommer det att gå jätte bra.

Vad händer till helgen? =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen fara :).

Postat av: Ems

JAG händer, i Estockholmo ;)

Sakna mig inte för mkt bara (a)

2008-06-25 @ 21:09:49
URL: http://jenems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback